تعمیر کولر گازی اسپلیت در مشهد

اگر در مشهد اقامت دارید و کولر گازی شما خراب شده است و از آن آب چکه می­کند و یا اتصالی کرده و مداوم روشن و خاموش می­شود. برای تعمیر کولر گازی اسپلیت در مشهد و حل مشکل تعمیر کولر گازی اسپلیت خود با کارشناسان و متخصصان توانمند مشهدی تماس بگیرید و عیوب کولر گازی خود را در کوتاه­ترین زمان ممکن برطرف نمایید.

 

مشکل تعمیر کولر گازی اسپلیت

برای ثبت درخواست تعمیرات با سایت تعمیر98 مراجعه فرمایید

www.tamir98.com

تعمیر کولر گازی اسپلیت در مشهد:

مشهد شهری مقدس و عزیز برای ایرانیان می­باشد و بسیاری در سال چندین بار  برای زیارت مرقد امام هشتم (ع) به شهر مشهد سفر می­کند و بعضی نیز برای رفاه حال خود خانه­ای در آنجا تهیه کرده­اند تا هر زمانی که دلشان هوای زیارت حرم امام رضا (ع) را داشت با خیالی آسوده به مشهد سفر کنند. آیا کولر گازی اسپلیت خانه­ی شما در مشهد خراب شده است و دیگر کار نمی­کند قبل از اینکه خودتان دست به کار تعمیر آن بزنید برای تعمیر کولر گازی اسپلیت در مشهد با تعمیرکاران متخصص آن تماس گرفته و مشکل تعمیر کولر گازی اسپلیت خود را با ایشان در میان بگذارید.

تعمیر کولر گازی اسپلیت در مشهد

Split air conditioner repair

مشکل تعمیر کولر گازی اسپلیت در مشهد:

اگر کولر گازی اسپلیت شما دچار ایراد شده و سیستم سرمایشی آن به خوبی کار نمی­کند و یا دچار بروز یکی از عیوب زیر شده­اند. برای برطرف نمودن  مشکل تعمیر کولر گازی اسپلیت  خانه خود با کارشناسان توانگر تعمیر کولر گازی اسپلیت در مشهد تماس بگیرید.

  • کثیف شدن فیلتر هوا

  • کاهش قدرت سرمایشی

  • آبریزی کولر گازی

  • مشاهده برفک روی لوله­ها

  • لرزش و سر و صدای زیاد کولر گازی

  • روشن نشدن کولر گازی

  • خرابی فن پنل داخلی کولر گازی

  • خرابی برد الکتریکی کولر گازی

مشکل تعمیر کولر گازی اسپلیت در مشهد

Split air conditioner repair

مشکل تعمیر کولر گازی اسپلیت با متخصصان توانگر تعمیر کولر گازی در مشهد:

آیا کولر گازی اسپلیت شما آب می­دهد و فرشتان را به کلی خیس کرده است و یا سیستم سرمایشی آن دیگر خوب کار نمی­کند و باد سرد نمی­دهد و زمانی که آن را روشن می­کنید سر و صدا زیادی تولید کرده و دچار ارتعاش می­شود. لطفا برای تعمیر کولر گازی اسپلیت خود در مشهد برای ایمنی حال خود شخصا وارد اقدام نشوید و با کارشناسان تعمیر کولر گازی اسپلیت در مشهد تماس گرفته و مشکل تعمیر کولر گازی اسپلیت خود را بدیشان واگذار کنید و کولر گازی خود را در کمترین زمان ممکن، سالم تحویل بگیرید.

مشکل تعمیر کولر گازی اسپلیت با متخصصان توانگر تعمیر کولر گازی در مشهد

Split air conditioner repair

 

تعمیر یخچال در منزل

تعمیر یخچال


خراب شدن یخچال جزو آن دسته از اتفاقات غیر مترقبه و اعصاب خوردکن است که هیچکس مایل نیست آن را تجربه کند! تا به خودتان بجنبید و مطلع شوید، محتوای فریزر نابود خواهد شد. فضای داخل یخچال بو میگیرد و مجبور به تخلیه آن هستید. به دنبال دفترچه خرید و راهنما میگردید تا با نمایندگی تماس بگیرید. بین صدها شماره و اسامی چندیدن شهر و استان، بلاخره یک شماره تلفن پیدا میکنید.

اگر بخت با شما یار باشد و ترافیک کار کمی داشته باشند، شاید برای چند روز آینده جهت تعمیر یخچال شما پیدایشان شود. ضعف اغلب این شرکتها در حوزه خدمات پس از فروش، کمبود نیروی متخصص و مورد اعتماد است. در نتیجه رسیدگی به حجم انبوه تماسها کار دشواری خواهد بود. از طرفی این ترافیک کیفیت خدمات رسانی را کاهش خواهد داد. بهتر است با یک مرکز تخصصی فعال و مطمئن تماس بگیرید، تا پروسه تعمیر یخچال هرچه سریع تر آغاز شود.
تعمیر یخچال خارجی

واردات محصولات خارجی حساب و کتاب ندارد. ممکن در چند سال گذشته اقدام به خرید یک یخچال فریزر شیک و مجهز، از یک برند نوپا کرده باشید که دیگر وارد نمیشود. به هر دلیلی نمایندگی فعال این شرکت در ایران مستقر نیست و یا خط تولید آن متوقف شده است. قطعات یافت نمیشود و شما می-مانید و دردسر تعمیر یخچال فریزر خارجی کم یابتان!

حتی تصور اینکه مجبور به خرید یخچال فریز جدید باشید، برای خود ما هم ناراحت کننده است. دست کم مبلغی در حدود 40 میلیون تومان ناقابل نیاز خواهید داشت. جای نگرانی وجود ندارد. تعمیر 98 با سابقه ای چندین و چند ساله، در خدمت شما خواهد بود. متخصصان کارآمد این مجموعه پس از حضور در محل و بررسی وضعیت یخچال فریزر شما، سفارش قطعه مورد نظر را به مسئول خرید اطلاع خواهند داد.
شاید هم تعمیر یخچال فریزر شما، با یک سرویس جزئی انجام شود. مشکل هر چه که هست، بررسی خواهد شد و در اسرع وقت تعمیرات مورد نیاز اعمال میشود. بد نیست کمی هم از روشهای صحیح نگهداری از یخچال فریزر بدانید. اگر این نکات را در نظر بگیرید، محصول شما از هر برندی که باشد، چندین سال عمر خواهد کرد.

 

تعمیر یخچال

 

جهت ثبت درخواست به سایت تعمیر98 مراجعه فرمایید

www.tamir98.com

 بهترین راه برای افزایش عمر یخچال


تمیز کردن سیم پیچهای کندانسور حداقل سالی یک بار واجب است. در حقیقت، تمیز کردن سیم پیچهای کندانسور در انواع خاصی از یخچالها مانند مدلهای ساید بای ساید و توکار، حداقل سالی دو بار احتیاج است. یخچال و فریزر با سیم پیچهای مشکی نصب شده در پشت آن را به طور دورهای با جاروبرقی پاک کنید. در ادامه به برخی از مواردی که مشتریان جهت تعمیر یخچال تماس میگیرند میپردازیم.
یخچال به طور مداوم کار میکند اما خنک نمیکند.


یک یخچال اگر بخواهد خنک شود دائماً کار میکند، اما نمیتواند کار را به اتمام برساند! علل معمول این موارد عبارتند از این موارد:
•    درب اغلب باز میماند
•    سیم پیچهای کندانسور نیاز به تمیز کردن دارند
•    درب را بر روی جعبه یخچال مهر و موم نمیکند
•    کنترل سرما اشتباه تنظیم شده است
•    چیزی مانع از ایجاد جریان هوای سرد داخل یخچال میشود

 

مشکلات تعمیر یخچال


به احتمال زیاد، یک قطعه معیوب در سیستم یخ زدایی خودکار باعث میشود که یخچال بدون توقف کار کند. اجزای معیوب میتواند بخاری یخ زدایی، تایمر یخ زدایی یا ترمیناتور یخ زدایی باشد. لازم است بخاریها، تایمرها و ترمیناتورهای یخ زدایی را تعمیر و یا تعویض کنید. قبل از اینکه با یک تعمیرکار تماس بگیرید، موارد زیر را بررسی کنید.

اطمینان حاصل کنید که تایمر یخ زدایی و بخاریها بررسی شده اند، تا از عملکرد صحیح آنها اطمینان حاصل کنید. به سیم پیچهای کندانسور، واقع در پایین یخچال نگاه کنید. این سیم پیچها با کمک یک فن، گرما را از داخل یخچال به داخل اتاق پراکنده میکنند. اگر سیم پیچها کثیف باشند، یخچال و فریزر به طور کارآمد کار نمیکند. لازم است سیم پیچها را به طور منظم تمیز کنید. اطمینان حاصل کنید که لوله تخلیه وصل است.
 لوله تخلیه زیر سیم پیچ اواپراتور است که به یک ظرف زیر میرود. هنگام یخ زدایی یخچال و فریزر، آب باید درون قابلمه چکه کند. رطوبت بیش از حد در سیم پیچها میتواند به یک توده یخ زده تبدیل شود و باعث کاهش کارایی شود.


اگر یخچال به هیچ وجه خنک نشود علت آن چیست؟


خرابی کنترلهای الکتریکی همیشه این مشکل را ایجاد میکنند. سیستم مهر و موم شده احتمالاً مشکلی ایجاد نمیکنند. این نوع سوعملکردها به ندرت اتفاق میافتد. قبل از اینکه با یک تعمیرکار لوازم خانگی برای تعمیر یخچال تماس بگیرید این موارد را بررسی کنید:
کنترل سرما را بررسی کنید.

مطمئن شوید که روی COLD تنظیم شده است. به طور معمول، دمای داخل یخچال باید حدود 37 درجه فارنهایت باشد.
به صدای فن داخل فریزر گوش دهید.

هنگامی که فن فریزر کار میکند، به این معنی است که تایمر یخ زدایی و کنترل سرما در یخچال روی COOL تنظیم شده اند.
به فن کمپرسور گوش دهید.

صدای فن کمپرسور به شما میگوید کمپرسور در کجا قرار دارد. محل آن معمولاً در پشت یا زیر یخچال است. بیشتر اوقات هنگامی که فن فریزر کار میکند، فن کمپرسور نیز باید کار کند. اگر یکی از فنها کار نکند یا کمپرسور خاموش باشد، یخچال سرمای بسیار کمی ارائه میدهد و یا اصلاً خنک نمیکند.
یخچال من اصلاً کار نمیکند!!

اگر چراغ یخچال خنک نمیکند و موتور آن هم کار نمیکند، در اینجا یک عیب اصلی برای ضرورت تعمیر یخچال وجود دارد:
یکی از دلایل عمده عدم کارایی انرژی در عملکرد یخچال، دری است که به درستی بسته یا مهر و موم نمیشود. اگر درب بسته نشود، کار یخچال شما تمام است. ممکن است لولای آن در پایین درب فرسوده  شده باشد. این بادامک اساساً یک سنجاق گرد است که به داخل یک سوراخ دایرهای شکل میرود. می-توانید آن را روغن کاری کنید، اما احتمال اینکه نیاز به جایگزینی داشته باشید زیاد است.
جمع بندی

تعمیر یخچال فریزر و سایر لوازم خانگی مورد نظر شما، توسط متخصصین تعمیر 98 در اسرع وقت انجام خواهد شد. جهت مشاوره و اعزام نیرو به استانهای تهران، همدان و اصفهان، با شمارههای درج شده در وبسایت تماس بگیرید. تعمیرات تخصصی یخچالهای خارجی و تعمیر تولیدات برندهای داخلی پذیرفته خواهد شد. کافیت با مشاوران مرکز تعمیرات ارتباط برقرار کنید.

 

تعمیر98 همراه شما

تعمیر جاروبرقی در منزل

ما در تعمیر98، سعی کرده ایم که بستری مناسب برای شما عزیزان فراهم کنیم. تا شما به راحتی درخواست هایی مانند: تعمیر جاروبرقی، یخچال،اجاق گاز،ماکروفر، تلویزیون، ماشین لباسشویی،کولر گازی، پکیج، ماشین ظرفشویی را در آن ثبت کنید.
اما سوالی که احتمالا هم اکنون ذهن شما را مشغول کرده، این است که نحوه کار ما در تعمیر98 چگونه است؟
روش ثبت درخواست تعمیرات در سایت تعمیر98 به این صورت است که با انتخاب و پر کردن فیلد ها درخواست توسط شما، بسته به منطقه ای که در آن سکونت دارید، درخواست شما به  نزدیک ترین نمایندگی ما ارسال می گردد.
بعد از آن، در کمتر از 2 ساعت، کارشناسان و تکنسین های ما جهت بررسی دقیق تر و اعلام قیمت پایه با شما تماس خواهند گرفت.

 

تعمیر جاروبرقی

 جهت درخواست خدمات به سایت تعمیر98 مراجعه فرمایید

www.tamir98.com


تعمیر جاروبرقی


مزیت تعمیر جاروبرقی در تعمیر 98 :


ما در تعمیر98 ، برای راحتی شما عزیزان، 2 راه متفاوت در نظر گرفته ایم:


1.    شما می توانید تقاضای پیک نمایید..
2.    شما می توانید به صورت حضوری به آدرس نمایندگان تعمیرات در مراجعه نمائید.
در حال حاضر، این خدمات در شهر های تهران و همدان در اختیار شما عزیزان قرار دارد. در نتیجه شما می توانید با مراجعه حضوری وغیر حضوری به نمایندگی های تعمیر98 در این شهر ها، از خدمات ما بهره مند شوید.
در حال حاضر با وجود استفاده مکرر همه شما از جاروبرقی در زندگی روزمره، احتمال خرابی این وسیله بسیار زیاد است. پس احتمالا شما برای پیشگیری از تعمیر جاروبرقی ، سعی می کنید از که معتبرترین برند های جاروبرقی استفاده نمایید.

اما حتی بهترین برندهای نیز ممکن است روزی دچار خرابی شوند. در نتیجه بهتر است که شما با تمهیدات لازم برای تعمیر جاروبرقی آشنا شوید! مخصوصا تعمیر جاروبرقی خارجی که ریسک خطر بالاتری دارد و برای تعمیرات آن ها باید حساسیت بیشتری به خرج داد.

 

چه زمانی شما به سرویس و تعمیر جاروبرقی نیاز دارید؟

 
سرویس و تعمیر جاروبرقی

     زمانی که جاروبرقی شما مکش قوی نداشته باشد.
یک جاروبرقی که مکش کمی دارد، عملا کارایی خود را از دست می دهد. زیرا با کم شدن مکش جاروبرقی که یکی از رایج ترین ایرادات این وسیله محسوب می شود، شما عملا دیگر نمی توانید از آن برای تمیز کردن محیط استفاده کنید.
•    یکی از مهم ترین علت های عدم مکش قوی جاروبرقی، موتور آن است. پس اگر جاروبرقی شما مکش کافی ندارد، احتمالا موتور آن نیم سوز شده است. برای حل این مشکل حتما با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.
•    یکی دیگر از علت های عدم مکش قوی جاروبرقی، مشکل پره های آن است.
•    شاید ساده به نظر بیاید اما گاهی عدم مکش تنها ناشی از پر بودن،کیسه جاروبرقی است.
•    کثیف بودن فیلتر جاروبرقی نیز می تواند یکی از عدم مکش قوی آن باشد.
•    در صورت رفع نشدن مشکل حتما برس لوله خرطومی، جاروبرقی و لوله استیل آن را بررسی کنید! تا در صورت وجود گرفتگی آن را رفع نمایید.
•    در نهایت اگر هیچ یک از موارد فوق مشکل نداشت، غلتک های برس جاروبرقی را چک کنید.

 

     زمانی که از  جاروبرقی شما بوی سوختگی یا دود بلند شده است.


از رایج ترین، مشکلات جاروبرقی می توان به بوی بد آن نیز اشاره کرد. این مشکل از مهم ترین مشکلات جاروبرقی است زیرا اگر به آن توجه نشود، حادتر می شود.
•    اگر به موقع بلبرینگ جاروبرقی خود را تعویض نکنید،  فرسودگی بلبرینگ شما باعث، سوختن موتور خواهد شد.
•    بوی بد از سوختگی موتور جاروبرقی نیز می تواند، باشد.
•    جالب است بدانید که اگر انسدادی در جاروبرقی وجود داشته باشد. این انسداد، مانع از عملکرد صحیح تسمه جاروبرقی می شود . در نتیجه ممکن است شما، در هنگام وجود انسداد بوی لاستیک سوخته احساس کنید.
•    اگر باز هم منشا برس بوی بد جاروبرقی را نیافتید، حتما را غلتک جاروبرقی را چک نمایید تا از گیر نکردن مو و نخ به دور غلتک آن ، مطمئن شوید.
•    گاها دیده شده است که بوی بد جارو برقی، ناشی از خرابی یا سوختگی سیم کشی آن بوده است.
•    علاوه بر این ها اگر ایرادی در کلکتور وجود داشته باشد، این ایراد ممکن است منجر به سوختگی موتور جاروبرقی شما شود و همین سوختگی هم منشا بوی بد جاروبرقی شما باشد.

 

     شنیدن صدای بلند یا ناهنجار از جاروبرقی


•    قبل از بررسی احتمال خرابی جاروبرقی حتما چک کنید که موتور جاروبرقی شما از نوع چه نوعی است؟ کم صدا و یا پر صدا.
•    بلبرینگ موتور یکی از اصلی ترین عوامل در ایجاد صدای بلند یا نا هنجار در جاروبرقی است. که در صورت وجود مشکل در آن، جاروبرقی شما به یک غول پر سر و صدا تبدیل می شود. بنابراین شما باید سریعا با کارشناسان مربوطه جهت تعمیر جاروبرقی تماس بگیرید.
•    وجود گرفتگی در جاروبرقی یکی دیگر از عوامل ایجاد صدای بلند یا ناهنجار در آن است، پس بهتر است که در هنگام بروز این مشکل حتما اتصالات و اجزای آن را مجددا چک نمایید.
•    با شکسته شدن پروانه موتور، میزان تولید سر و صدای آن چند برابر میشود، پس حتما باید این مورد را هم بررسی کنیم.
•    با جرقه زدن کلکتور، جاروبرقی ما در حد قابل توجهی سروصدا تولید می نماید.

 

     پیدا کردن ایراد موتور جاروبرقی که یکسره کار میکند


اگر جاروبرقی شما یکسره شده است. بهتر است موارد زیر را بررسی کنید.
•    شاید ساده به نظر بیاید ولی در چنین مواقعی، احتمالا کلید جاروبرقی دچار مشکل شد است. پس فراموش نکنید که حتما آن را  بررسی کنید.
•    ابدا به طور مداوم، دیمر را در درجه آخر قرار ندهید یا در زمان کوتاه از دور آخر آن استفاده نکنید. زیرا
این کار علاوه بر آسیب زدن به دیمر، به جاروبرقی شما نیز آسیب میزند.

     واضح ترین مشکل، جاروبرقی کار نمیکند


علت های زیادی وجود دارند که باعث کار نکردن جاروبرقی شما می شوند. اما بررسی همه آنها بسیار زیادی نیاز دارد.
•    اولین کاری که در هنگام کار نکردن جاروبرقی باید انجام دهید، چک کردن کیت الکترونیکی آن است.
•    بعد اگر مشکل رفع نشد، حتما یک بار دیگر اتصالات موتور و ذغالهای آن را چک نمایید.
•    قطعی پلاتین ها ممکن است باعث مشکل در عملکرد جاروبرقی ما شوند، پس از بررسی سیم جمع کن ها غافل نشوید.
•    قطعی کابل جاروبرقی ممکن است در وهله اول به ذهن شما نرسد، اما این یکی از اصلی ترین دلایل کارنکردن جاروبرقی است پس ابدا آن را از قلم نیندازید.
همانطور که می بینید برخی از  خطاهای ذکر شده نیاز به تعمیرکار ندارند و خود شما نیز میتوانید آنها را حل کنید. اما برای خطاهای جدی تر حتما باید با کارشناسان ماهر تماس بگیرید تا در اسرع وقت برای تعمیر جاروبرقی شما اقدام نمایند.

 

مشکل تعمیراتی جاروبرقی


 
کارشناس تعمیر جاروبرقی


در تعمیر جاروبرقی کدام قسمت بیشترین سهم را دارد؟


اصلی ترین و مهم ترین بخش هر جاروبرقی موتور آن است که بیشتر اشکالات جاروبرقی نیز مربوط به آن است. زیرا موتور از اجزای زیادی تشکیل شده است. این بخش ها عبارتند از:

 


•    بلبرینگ
•    کلکتور
•    پروانه
•    بالشتک
•    ذغال

 

تعمیر کولر گازی اسپلیت در خانه و محل شما

کولر گازی یکی از مهم ترین وسایلی است که در هر خانه ای می توان از آن سراغ گرفت. این وسیله بخش ها و قطعات مختلفی دارد که در صورت خرابی بایستی تعمیر شوند. ما در این نوشتار به طور خلاصه از تعمیر کولر گازی و اسپیلت خواهیم گفت. و همچنین بطور خلاصه بعضی از بهترین برندهای کولر های گازی و اسپیلت را معرفی خواهیم کرد.

 

 

تعمیر کولر گازی و اسپیلت

جهت درخواست خدمات به سایت تعمیر98 مراجعه فرمایید

www.tamir98.com

نکاتی که درباره تعمیر کولر گازی و اسپیلت باید بدانیم

در فصل گرما این کولرهای گازی و اسپیلت ها هستند که به منزل ما آرامش می بخشند. تهیه ی وسایل سرمایشی در فصل های گرم از ارزش فوق العاده ای برخوردار می باشد. بنابراین انتخاب برندهای خوب و تهیه این وسایل جزو ضروریات است.

این کولرها در انواع ایستاده، دو تکه و پرتابل موجود می باشند و ما در این مقاله از بهترین برندهای کولر های ایستاده، کولر های دوتکه و کولرهای پرتابل خواهیم گفت و در ادامه در رابطه با تعمیر کولر گازی و اسپیلت اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار خواهیم داد. پس چنانچه به موضوع تعمیر کولر گازی و اسپیلت علاقه مند هستید در ادامه با ما همراه باشید.

 

در ابتدا بعضی از بهترین برندهای کولر گازی را برا شما معرفی خواهیم کرد. لازم به ذکر است که این برندها در ایران موجود بوده و در صورت نیاز شما می توانید آنها را تهیه کنید.

  • کولر ال جی

ال جی یکی از معتبر ترین برندهایی است که می توان آن را انتخاب کرد. این برند سهم گسترده ای را از لحاظ کیفیت و فروش در بازار به خودش اختصاص داده است. تنظیم هوشمند، قابلیت محافظت از دستگاه در حالت نوسان، و برخورداری از سیستم تصفیه هوا از جمله ویژگی های برتری هستند که کولرهای گازی و اسپیلت های ال جی از آن برخوردار می باشند. این قابلیت ها باعث میشوند تا بتوان کولرهای گازی و اسپیلت های  ال جی را هم در منزل و هم در مراکز متعدد مورد استفاده قرار داد. در کنار تمام این ویژگی ها برخورداری از قیمت مناسب و بهره مندی از صرفه ی اقتصادی از جمله، دیگر ویژگی هایی هستند که کولر ال جی از آن بهره مند است.

 

  • کولر اجنرال

اجنرال نامی آشنا و بیشتر شنیده شده است. این برند ژاپنی به تولید محصولات با کیفیت مشهور است و سهم گسترده ای از فروش در بازار را به خودش اختصاص داده است. این کولر تمام ویژگی های برتر یک کولر با کیفیت را داراست.

 

  • کولر گازی سامسونگ

سامسونگ یک برند اعلا و معتبر است لذا نمی توان بحث برندهای خوب را پیش کشید و از تولیدات شرکت سامسونگ نام نبرد. این شرکت کره ای کولرهای منحصر بفردی را تولید می کند که با بهترین و به روز ترین و منحصر بفرد ترین تکنولوژی ها ساخته شده اند.  این برند به محصولاتش گارانتی خوبی می دهد و به همین دلیل در صدر پرفروش ترین هاست.

 

 

 

تعمیر کولر گازی و اسپیلت و بعضی از بهترین برندها

تعمیر کولر گازی و اسپیلت و بعضی از بهترین برندها

 

 

تعمیر کولر گازی و اسپیلت و بعضی از بهترین برندها

  • کولر گازی گری

گری یک برند تخصصی در زمینه ی کولر گازی و اسپیلت محسوب می شود. این کمپانی 30 سال قدمت دارد و در طول این 30 سال توانسته است توجه خیل کثیری از مشتریان را به خودش جلب کند. طراحی عالی، کیفیت منحصر بفرد، ضمانت پس از فروش و قیمت مناسب از جمله دلایل محبوبیت کولرهای گازی و اسپیلت های برند کری محسوب می شوند.

 

  • کولر دایکین

دایکین یک برند ژاپنی است و نه فقط در ایران که در سراسر جهان توانسته است برای خودش اعتبار خوبی دست و پا کند. کولرهای گازی دایکین ویژگی های منحصر به فردی دارند، سیستم ضد رطوبت، سیستم جریان هوای دوگانه، و تایمر زمان بندی از جمله ویژگی های کولرهای گازی دایکین به حساب می آیند.

 

 

نکاتی که درباره تعمیر کولر گازی و اسپیلت باید بدانیم

در راستای مقاله تعمیر کولر گازی و اسپیلت، حالا که با بهترین برندهای کولر گازی آشنا شدیم لازم است تا با مشکلات تعمیراتی عمده این محصولات نیز آشنا شویم.

  • فیلتر های کثیف

هر از چندگاهی باید فیلتر های کولر را تمیز و یا آنها را تعویض نمود. در صورتی که فیلتر های کولر کثیف باشند، کولر با افت عملکرد مواجه خواهد شد. از اینرو یکی از مهم ترین موارد برای تعمیر کولر گازی و اسپیلت، تعویض فیلتر می باشد.

 

  • کم شدن سرمای کولر

یکی دیگر از مشکلاتی که میتواند در ارتباط با تعمیرات کولر گزارش شود، کم شدن سرمای کولر می باشد. گزارش این مورد در فصل های خیلی گرم شایع تر است. باد گرم زدن یا کم شدن سرمای کولر می تواند دلایلی از جمله کم شدن گاز کولر یا نشتی گاز کولر را داشته باشد. چنانچه که کولر شما باد گرم میزند بایستی این مشکل را با یک تعمیر کار کاربلد در میان بگذارید.

 

  • خاموش شدن کولر

خاموش شدن کولر دلایل متعددی دارد. اما بطور کلی می توان خرابی برد یا مدار الکتریکی کولر را یکی از عمده ترین دلایل خاموش شدن کولر دانست.

 

  • اتصال کابل ها

کولر گازی شما از کجا انرژی مورد نیازش را می گیرد، منبع تغذیه ی کولر شما کجاست؟ یادتان باشد که کابل ها باید در جای درستی قرار بگیرند و بدون کم یا زیاد شدن ولتاژ به کولر برق رسانی کنند. چنانچه که سیم کشی معیوب باشد احتمال جرقه زدن و در نهایت آتش سوزی فراوان خواهد بود.

 

  • آبریزی کولر

این نیز یکی از شایع ترین مشکلات در ارتباط با کولرهای گازی و اسپیلت ها میباشد. اما دلیل چیست؟

یکی از شایع ترین دلایلی که در نهایت منجر به آبریزی کولر می شود مسدود بودن راه آب کولر می باشد. در صورتی که مسیر خروجی آب بسته شده باشد شما شاهد چکه چکه ریختن آب از کولر خواهید بود.

 

  • برفک زدن لوله ها

کثیف بودن فیلتر ها و کم شدن میزان گاز دستگاه از جمله دلایلی هستند که می توانند باعث برفک زدن لوله های کولر شوند.

 

   

 

        

عیب یابی به منظور تعمیر کولر گازی و اسپیلت

عیب یابی به منظور تعمیر کولر گازی و اسپیلت

 

عیب یابی به منظور تعمیر کولر گازی و اسپیلت

خرابی قسمت ها و قطعات میتوانند منجر به تعمیر کولر گازی و اسپیلت شوند. در ادامه از قسمت ها و قطعاتی که ممکن است بیشتر در معرض خرابی قرار بگیرند خواهیم گفت.

 

  • خرابی برد الکتریکی

این برد مغز دستگاه بوده و بخش های زیادی را به هم متصل می کند. خرابی این بخش بر بخش های زیادی تاثیر خواهد گذاشت.

روشن نشدن کولر گازی، از کار افتادن کمپرسور، کم شدن قدرت خنک کنندگی، باد گرم دادن از جمله نشانه هایی هستند که حکایت از خرابی برد الکتریکی دارند.

 

  • سوختن موتور

موتور کولر گازی گران ترین قطعه ی آن می باشد. و  در صورتی که موتور خراب شود، بسوزد و یا از کار بیفتد، توانایی چرخش گاز در مدار بکلی از دست خواهد رفت. نوسانات برق، بدون گاز کار کردن یا با گاز کم کار کردن کولر از عمده ترین دلایل سوختن موتور در کولرهای گازی می باشند.

 

  • کمپرسور

کمپرسور وسیله ای برای فشرده کردن گاز می باشد، از مهم ترین وظایف آن میتوان به به چرخش درآوردن گاز مُبرد اشاره کرد، خاموش شدن بی دلیل کولر گازی، به دلیل سوختن و یا شل شدن خازن در کمپرسور میباشد.

 

در این مقاله بعضی از بهترین برندهای کولر گازی را برای شما معرفی کردیم و در  نهایت از  تعمیر کولر گازی و اسپیلت گفتیم. امید است که این اطلاعات برای شما مفید بوده باشند.

تعمیر ماینر

به دلیل محبوبیت بیت کوین در میان طرفداران این واحد پولی، دستگاه های ماینینگ از ارزش زیادی برخوردار گشته اند. در این مقاله از بعضی از بهترین و محبوب ترین این دستگاه ها برای شما می گوییم و از راز خراب شدن این دستگاه ها پرده برداری خواهیم کرد. با موضوع تعمیر ماینر و ماینینگ با ما همراه باشید.

 

 

صفر تا صد تعمیر ماینر

 

جهت درخواست خدمات به سایت تعمیر98 مراجعه فرمایید

www.tamir98.com

صفر تا صد تعمیر ماینر و تعمیر دستگاه ماینینگ

بیت کوین یا ارز دیجیتال، واحد پولی است که این روزها زیاد راجع به آن میشنویم. اما آیا می توان بدون بهره بردن از ماینر ها ارز دیجیتال استخراج کرد؟

حالا که ماینر ها تا این حد قابل توجه هستند، در صورت خرابی ماینر ها باید چه کاری انجام داد؟ به چه کسی مراجعه و از چه منبعی کمک خواست؟ ما امروز قصد داریم در رابطه با تعمیر ماینر و ماینینگ اطلاعات مفید و کاربردی را به شما ارائه دهیم. چنانچه که به این موضوع علاقه مند هستید با ما و موضوع تعمیر ماینر و ماینینگ همراه باشید.

در سال های گذشته افراد با استفاده از کامپیوتر های معمولی ارز های دیجیتال را استخراج می کردند، این عمل با کمک سی پی یو های معمولی و کارت های گرافیک انجام می شد. اما از زمانی که شبکه ای تحت عنوان بیت کوین رونق پیدا کرد کامپیوتر های معمولی جای خودشان را به ماینر ها دادند. لذا دستگاه های پی سی بطور کامل کنار گذاشته شدند. این روزها استخراج تنها با کمک asic  ماینر ها امکان پذیر است.البته این به مفهوم بی استفاده شدن پی سی ها نیست بلکه فقط به این معناست که چنانچه افراد به دنبال سرعت و کیفیت در عمل ماینینگ هستند بایستی این مهم را از دستگاه های ماینر بخواهند لذا استفاده از کامپیوتر به هیچ عنوان جنبه ی اقتصادی ندارد و اصطلاحا به صرفه نیست.

 

 

 

 

تعمیر ماینر و آشنا شدن با بعضی از محبوب ترین دستگاه های ماینینگ

 

تعمیر ماینر و آشنا شدن با بعضی از محبوب ترین دستگاه های ماینینگ

حالا که با دستگاه ماینر آشنا شدیم لازم است تا با برندهای مختلف این دستگاه نیز آشنا شویم.

  • بیت مین انت ماینر اس ۱۷ پلاس (+Bitmain Antminer S17)

ماینر یا دستگاه استخراج بیت کوین برندهای مختلفی را از آن خود کرده است. بیت مین انت ماینر اس ۱۷ پلاس (+Bitmain Antminer S17) یکی از انواع دستگاه های استخراج بیت کوین و یا به عبارتی یکی از بهترین های این حوزه می باشد.

این ماینر در سال 2019 میلادی روانه ی بازار شد. بیت مین انت ماینر اس ۱۷ پلاس با قدرت 73 ترا هش بر ثانیه یکی از بهترین دستگاه هایی است که به این منظور در بازار موجود میباشد. این دستگاه ۲,۹۲۰ وات مصرف برق دارد و قیمت آن 2600 دلار می باشد.

لازم به ذکر است که در انتخاب دستگاه ماینینگ عواملی چون مصرف برق، میزان صدایی که دستگاه تولید میکند، وزن دستگاه، طول عمر دستگاه، حجم و اندازه ی دستگاه و قیمت آن دخیل می باشند.

  • بیت مین انت ماینر اس ۱۷ پرو (Bitmain Antminer S17 Pro)

این دستگاه با قدرت برق ۵۳ ترا هش بر ثانیه، و ۲,۰۹۴ وات مصرف برق و قیمت 1900 دلار رتبه ی دوم بهترین دستگاه های ماینینگ را به خود اختصاص می دهد.

یکی از دلایلی که این دستگاه را در رده ی بهترین دستگاه های ماینینگ قرار می دهد کم مصرف بودن آن می باشد.

  • اینو سیلیکون تی ۳ پلاس (Innosilicon T3+ 52T)

این دستگاه یکی از محبوب ترین دستگاه های ماینینگ می باشد که طرفداران زیادی دارد. این دستگاه از شرکت اینو سیلیکون می آید و این شرکت اعتبار زیادی در سطح جهان دارد.

وزن این دستگاه حدود 10 کیلوگرم بوده و 52 ترا هش بر ثانیه قدرت دارد. و مصرف برق آن 2100 وات می باشد. قیمت پایه ی این دستگاه نیز 1700 دلار تعین شده است.

  • واتس ‌ماینر ام۲۰ اس (Whats miner M20S)

واتس ‌ماینر ام۲۰ اس (Whats miner M20S) از شرکت micro bt نیز یکی از بهترین دستگاه های ماینینگ در سطح جهان است. قدرت برق آن 68 ترا هش بر ثانیه بوده و 3360 وات مصرف برق دارد. قیمت این دستگاه نیز 1800 دلار می باشد.

این دستگاه به دستگاهی که قدرت بالا و قیمت پایینی دارد معروف است. وزن آن در حدود 13 کیلوگرم بوده و از این دستگاه هم در سطح کلان و هم در سطح خرد استفاده میشود.

 

 

دستگاه ماینینگ و تعمیر ماینر

دستگاه ماینینگ و تعمیر ماینر

حالا که با بعضی از برندهای دستگاه های ماینینگ آشنا شدیم لازم است تا با مشکلات تعمیراتی آنها نیز آشنا شویم.

مشکلاتی که برای این دستگاه ها پیش می آید میتواند ناشی از خرابی قطعات سخت افزار یا بخش های مربوط به نرم افزار باشد.  از اینرو تعمیر ماینر و ماینینگ میتواند به تعمیر بخش های سخت افزار و یا نرم افزار مرتبط باشد.

به عنوان مثال ولتاژ برقی که به این دستگاه وارد می شود باید چیزی در حدود 220 volt باشد و ممکن است روشن نشدن دستگاه به علت وارد نشدن چنین ولتاژی به ورودی سیستم باشد.

همچنین از نظر نرم افزار نیز ممکن است کاربران فریمور هایی را مورد استفاده قرار داده باشند که آنها را از سایت های دیگر گرفته اند. این ممکن است باعث فعال شدن بعضی از بد افزار ها شود و به دستگاه آسیب برساند. از اینرو تعمیرات ماینر میتواند مربوط به بخش های نرم افزار و سخت افزار باشد.

 

 

قطعات دستگاه ماینینگ

 

شاید سوال این باشد که کدام قطعات دستگاه ماینینگ راحت تر خراب میشوند و یا احتمال خراب شدن آنها زیاد است؟

  • برد

برد نام قطعه ای است که احتمال خرابی در آن زیاد است. این قطعه یکی از مهم ترین بخش های دستگاه ماینینگ محسوب شده و اجزای مختلف این دستگاه را به یکدیگر متصل و مرتبط می کند. چنانچه این قطعه خراب شود دستگاه کارایی لازم را نخواهد داشت.

  • هش برد

هش برد یکی از مهم ترین قطعات دستگاه ماینینگ می باشد. البته نباید هش برد را با برد اشتباه گرفت. وظیفه ی اصلی هش برد ها پردازش است. علت خرابی هش بردها خرابی چیپست ها و تمام شدن عمر آنها گزارش شده است.

  • منبع تغذیه یا پاور

همگی از وظیفه ی قسمت power اطلاع داریم. پاور سیستم وظیفه دارد تا به بخش های مختلف سیستم برق برساند. اگر این قسمت خراب شود دیگر برق رسانی در کار نخواهد بود و پر واضح است که سیستم بدون برق توان کار کردن نخواهد داشت. لازم به ذکر است که حرارت بالا، در نوسان بودن ولتاژ، و خرابی خازن ها از عمده ترین دلایل خرابی منبع تغذیه یا پاور محسوب می شوند.

  • فن

دستگاه های برقی بدون وجود فن یا سیستم خنک کننده عمر کمی خواهند داشت چرا که گرما عامل اصلی خرابی و یا حتی مرگ دستگاه می باشد. شاید به نظر نیاید اما فن یکی از مهمترین قسمتهای یک ماینر محسوب می شود.

قرار دادن دستگاه در جای نامناسب یکی از مهم ترین دلایل خرابی فن ها عنوان شده است.

 

در این نوشتار با موضوع تعمیر ماینر و ماینینگ اطلاعات مختصر و مفیدی را به شما عرضه کردیم. امید است که این اطلاعات مورد توجه شما واقع گشته باشند.

 

 

تعمیر98 همراه شما

تعمیر موبایل در سراسر کشور

تلفن همراه یکی از ضروری ترین وسایلی است که هر فردی از آن بهره مند است. وجود این وسیله در دنیای امروز به قدری مهم است که ادامه ی زندگی بدون آن غیر ممکن تصور می شود. با این حال اگر تلفن همراه خراب شود چه کاری باید انجام داد؟ در این نوشتار از تعمیر موبایل برای شما بیشتر خواهیم گفت.

 

تعمیر موبایل تعمیر98

برای درخواست خدمات به سایت تعمیر 98 مراجعه فرمایید

www.tamir98.com

نکاتی در رابطه با تعمیر موبایل که باید آنها را بدانید

در حال حاضر در عصری زندگی می کنیم که به عصر تکنولوژی معروف است. همچنین در دنیای امروز کمتر کسی را می توان دید که دست کم یک وسیله از وسایل مربوط به دنیای تکنولوژی را در اختیار نداشته باشد. تلفن همراه یا موبایل از جمله وسایلی هستند که 90 درصد افراد جامعه آن را در اختیار دارند. اما هر چقدر هم که این وسایل به روز و قدرت مند باشند باز هم ممکن است که مشکلاتی پیدا کنند و یا اصطلاحا خراب شوند و به تعمیر و تعمیر کار محتاج گردند. در این نوشتار از تعمیر موبایل بیشتر خواهیم گفت. پس اگر جزو علاقه مندان تلفن همراه هستید و راجع به تعمیر موبایل کنجکاوید تا پایان با ما همراه باشید.

 

همانطور که گفتیم امروزه بزرگ و کوچک دست کم یک تلفن همراه در دست دارند. گویا این وسیله جادو میکند که اینچنین همه را نسبت به خودش مشتاق و علاقه مند کرده است. البته نباید جذابیت اسمارت فون ها را دست کم گرفت. در گذشته چه کسی فکرش را می کرد که در آینده قرار است بخش وسیعی از زندگی افراد در یک تلفن همراه ذخیره شود؟

 

معرفی بعضی از برندهای معروف تلفن همراه در ایران

معرفی بعضی از برندهای معروف تلفن همراه در ایران

 

 

تعمیر موبایل و معرفی بعضی از برندهای معروف تلفن همراه در ایران

در رابطه با بحث تعمیر موبایل لازم است تا بعضی از بهترین برندهای تلفن همراه را برای شما معرفی کنیم.

  • سامسونگ

تلفن همراه سامسونگ، یکی از بهترین و مورد توجه ترین برندهایی است که در حال حاضر در بازار موجود می باشد. نه تنها در کشور ایران بلکه در اکثر کشور های جهان برند سامسونگ یک برند خوب و معتبر در نظر گرفته میشود. این برند کره ای در سال های اخیر توانسته است که در بیشتر کشور های دنیا اعتبار بالایی را برای خودش دست و پا کند و به محبوبیت قابل توجهی برسد. تلفن های همراه سامسونگ در مدل های مختلف جزو معدود محصولاتی هستند که با توجه به قیمت به صرفه توانسته اند خیال تعداد کثیری از مشتریان را از بابت بسیاری از آیتم ها راحت کنند. تلفن همراه سامسونگ از جمله تلفن هایی است که تمام ویژگی های یک تلفن خوب را داراست و در عین حال با قیمت معقولی به فروش میرسد. از اینرو در میان تمام تلفن هایی که با سیستم عامل اندروید کار می کنند برند سامسونگ یک محصول متفاوت و بسیار عالی در نظر گرفته می شود.

 

  • هواوی

هواوی یک برند چینی است. این شرکت در چند سال گذشته توانسته است تلفن هایی را به بازار عرضه کند که در کنار کیفیت قابل قبول، قیمت مناسبی نیز دارند. گفته می شود که در سال 1399 برند هوآوی، برند پر فروشی در کشور ایران بوده است، این موضوع به دلیل کیفیت قابل قبول در کنار قیمت معقول می باشد. البته برند هوآوی کیفیت برند سامسونگ را ندارد و به همین دلیل در رتبه ی پایین تری قرار می گیرد.

  • نوکیا

وقتی پای صحبت از قدمت به میان می آید تلفن همراه نوکیا به ذهن مخابره می شود. نوکیا نامی آشنا برای کسانی است که در اواخر دهه هفتاد و اوایل دهه هشتاد در ایران صاحب تلفن شدند.

البته این شرکت در حال حاضر نیز تلفن های همراه را به بازار عرضه می کند. اما تلفن های همراه نوکیا در رده های بعدی نسبت به تلفن همراه سامسونگ قرار می گیرند. 

 

  • شیائومی

این شرکت ژاپنی تلفن های همراهی را به بازار عرضه می کند که در چند سال اخیر در ایران بسیار طرفدار پیدا کرده اند. گفته می شود که این برند جزو برندهای قابل قبول بوده که تلفن های همراه را با کیفیت نسبتا خوب و قیمت مناسب به مخاطبان عرضه می کند.

 

لازم به ذکر است، مواردی که یک تلفن همراه را نسبت به تلفن های دیگر برتر و مشتری پسند تر میکند در چند فاکتور خلاصه شده اند. از اینرو طراحی تلفن همراه، صفحه نمایش آن، پردازنده ی گوشی، سیستم عامل، دوربین، ظرفیت باتری، فضای ذخیره سازی و در نهایت قیمت تلفن همراه از جمله فاکتور هایی هستند که افراد قبل از خریدن یک تلفن، آنها را لحاظ کرده و بر اساس این فاکتورها نسبت به خرید اقدام می کنند.

 

عمده مشکلات تعمیراتی تلفن های هوشمند

عمده مشکلات تعمیراتی تلفن های هوشمند

 

تعمیر موبایل و عمده مشکلات تعمیراتی تلفن های هوشمند

در ادامه ی بحث تعمیر موبایل لازم است تا درباره ی عمده مشکلات تعمیراتی تلفن های همراه بگوییم.

 

  • خالی شدن شارژ تلفن همراه

یکی از عمده ترین مشکلاتی که میتواند برای هر موبایلی رخ دهد، خالی شدن شارژ تلفن همراه می باشد. خراب شدن شارژر و یا خراب شدن و قدیمی شدن باتری موبایل از جمله دلایلی هستند که می توانند باعث زود خالی شدن باتری موبایل شوند. همچنین بد استفاده کردن از موبایل و درست تنظیم نکردن آن از جمله دلایلی هستند که میتوانند در زود خالی شدن شارژ آن تاثیر گذار باشند.

  • کاهش سرعت گوشی و کندی در اجرای برنامه ها

این مشکل می تواند باعث کاهش رضایت شما در استفاده از تلفن همراه باشد. این مشکل یکی از مشکلات مبتنی بر نرم افزار می باشد. معمولا آپدیت کردن نرم افزار باعث مرتفع شدن این مشکل میشود. البته ممکن است این کندی به دلیل وجود ویروس در تلفن همراه نیز باشد که در این صورت تلفن همراه به ریست شدن نیاز پیدا خواهد کرد.

  • از کار افتادن تلفن در صورت آب خوردگی

بسیاری از تلفن های همراه ضد آب هستند اما این ضد آب بودن 100 درصد نیست و تلفن های همراه ممکن است در صورت برخورد با حجم زیادی از آب کاملا از کار بیفتند. از اینرو از کار افتادن در صورت آب خوردگی از جمله مشکلات شایعی است که افراد به منظور رفع آن به تعمیر کار مراجعه می کنند.

در ادامه ی بحث تعمیر موبایل لازم است که در رابطه با قسمت ها و قطعاتی که ممکن است بیشتر در معرض خرابی قرار گیرند نیز نکاتی را برای شما بازگو کنیم. 

  • خرابی کیبورد و درست تایپ نکردن

تایپ نادرست کلمات در گوشی میتواند دلایل متعددی داشته باشد.

بروز نبودن صفحه کلید، خرابی سیستم ‌عامل گوشی، خراب بودن تاچ گوشی و قرار گرفتن تلفن در حالت پیش بینی کلمات از جمله دلایلی هستند که میتوانند در بروز این مشکل تاثیر گذار باشند.

 

  • شکسته شدن LCD

شکسته شدن صفحه نمایش موبایل، یکی از عمده مشکلاتی است که افراد به منظور رفع آن به تعمیر کار مراجعه میکنند. در چنین شرایطی هیچ چاره ای ندارید مگر اینکه LCD را تعویض نمایید.

 

در این نوشتار از تعمیر موبایل گفتیم و بعضی از دلایلی که مردم به منظور مرتفع کردن آنها به تعمیرکار مراجعه می کنند را مختصرا برای شما شرح دادیم. امید است که این نوشتار مورد توجه شما واقع گشته باشد.

 

تعمیر تبلت در سراسر کشور

تبلت یک وسیله با قابلیت های فراوان می باشد. این روزها استفاده کننده گان از تبلت به اندازه ی استفاده کنندگان از موبایل فراوان هستند. از اینرو لازم است تا با برندهای مختلف این دیوایس آشنا شده و از بعضی از مشکلات احتمالی که ممکن است برای این وسیله پیش آیند مطلع شویم. در این مقاله به ذکر نکاتی در رابطه با تعمیر تبلت خواهیم پرداخت.

 

 

نکاتی در رابطه با تعمیر تبلت

نکاتی در رابطه با تعمیر تبلت که باید بدانید

 

نکاتی در رابطه با تعمیر تبلت

تبلت یا لوح رایانه یک دستگاه الکترونیکی با قابلیت زیاد می باشد. یکی از مهم ترین کارهایی که میشود با لوح رایانه انجام داد، وارد شدن به فضای اینترنت و بهره مندی از فضای مجازی است. این روزها تبلت ها در مدل ها و برندهای مختلفی روانه ی بازار شده اند. در کنار تمام قابلیت ها باید گفت که احتمال خراب شدن تبلت ها  فراوان بوده، لذا احتمال دارد این وسیله در برهه ای از زمان نیاز به تعمیر پیدا کند. پس در این مقاله از تعمیر تبلت بیشتر خواهیم گفت.

 

ابتدا بعضی از معروف ترین برندها را معرفی کرده و سپس به موضوع عیب یابی و تعمیر تبلت خواهیم پرداخت.

 

تبلت ها با سیستم عامل های مختلفی از جمله اندروید، ios و ویندوز روانه ی بازار شده اند.

 

تعمیر تبلت و بعضی از بهترین برندهای این وسیله

تعمیر تبلت و بعضی از بهترین برندهای این وسیله

 

تعمیر تبلت و بعضی از بهترین برندهای این وسیله

 

  • اپل آیپد پرو

بدون شک میشود گفت که اپل برندی معتبر است که یکی از بهترین مارک های تبلت را روانه ی بازار کرده است. شما در صورت خرید آیپد پرو می توانید از یک سیستم با دو قابلیت بهره ببرید. این وسیله هم یک رایانه ی کوچک است که میتواند در هر کجا با شما همراه باشد و همچنین با همراه داشتن یک قلم طراحی تحت عنوان (Apple Pencil) می تواند برای افرادی که به طراحی علاقه مند هستند یک وسیله ی خوب و کاربردی قلمداد شود. سیستم عامل این تبلت ios می باشد.

در سال 2021 شرکت اپل آیپد هایی که از تراشه ی m1 بهره مند بودند را روانه ی بازار کرد که این یعنی سرعت بیشتر و پردازش بهتر و این در حالی است که قدرت پردازش و سرعت در یک سیستم یعنی همه چیز. البته لازم به ذکر است که این برند در کنار کیفیت مطلوبش از قیمت بسیار بالایی بهره مند می باشد.

 

  • تبلت سامسونگ مدل GALAXY TAB S6

صفحه نمایش با کیفیت عالی، عملکرد منحصر بفرد و با کیفیت، و بهره مندی از قلم تاچ از جمله ویژگی های تبلت سامسونگ بوده که آن را تبدیل به یک محصول مطلوب میکند.

البته برند سامسونگ برندی است که امتحانش را پس داده است و تمام تولیداتش از کیفیت مطلوب و خوبی بهره مند هستند.

این تبلت از پردازنده SoC Snapdragon 855 استفاده می کند. همچنین 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره از جمله ویژگی های تبلت سامسونگ مدل GALAXY TAB S6 هستند.

همچنین این تبلت دارای باتری 7040 میلی آمپری بوده که میتواند بدون اتصال به شارژر تا 15 ساعت به شما ویدیو نشان دهد.

 

  • Samsung Galaxy Tab A 

این تبلت با دارا بودن 1200 در 1920 پیکسل یکی از بهترین تولیداتی است که قطعا ارزش خریدن دارد.

از جمله ویژگی های این تبلت می توان به پردازنده کارآمد  Exynos 9804، دوام باتری خوب و قیمت مناسب اشاره کرد.

همچنین این تبلت با کیفیت از دو دوربین یکی در عقب و دیگری در جلو استفاده می کند. کیفیت دوربین عقب 8 مگاپیکسل و کیفیت دوربین جلو 5 مگاپیکسل می باشد. لازم به ذکر است که باتری آن از ظرفیت 6150 میلی آمپر بر ساعت بهره مند است.

 

  • تبلت مایکروسافت مدل Surface Pro 7

عملکرد منحصر بفرد و عالی، صفحه نمایش 12.2 اینچی و سیستم عامل ویندوز 10 از جمله ویژگی هایی هستند که تبلت مایکروسافت مدل  Surface Pro 7 از آنها بهره مند می باشد.

صفحه نمایش این تبلت قادر است تا روشنایی اسکرین را مطابق با میزان روشنایی فضای اطراف تنظیم کند. که چنین قابلیتی مطمئنا باعث صرفه جویی در مصرف برق شده و به افراد این فرصت را میدهد تا بتوانند به مدت ده ساعت و یا بیشتر از این دیوایس بدون اتصال به شارژر استفاده کنند.

 

 

تعمیر تبلت و بعضی از بخش هایی که بیشتر ممکن است در معرض خرابی قرار بگیرند

 

در ادامه مقاله تعمیر تبلت به بررسی بعضی از مشکلات تعمیراتی عمده که می توانند برای تبلت ایجاد شوند میپردازیم

 

  • هنگ کردن و یا از کار افتادن صفحه نمایش

هنگ کردن صفحه نمایش یکی از مهم ترین و البته شایع ترین مشکلاتی است که میتواند برای هر تبلتی رخ دهد. مشکل میتواند متنوع باشد. از اینرو به روز نبودن سیستم عامل تبلت، آپدیت نبودن برنامه ها، نبودن فضای خالی در تبلت و یا اصطلاحا پر بودن حافظه، از جمله دلایلی هستند که می توانند باعث فریز شدن یا هنگ کردن تبلت شوند. لازم به ذکر است که چنانچه تبلت شما هنگ کرد و این مشکل با انجام تمام اقدامات بالا رفع نشد لازم است تا برای رفع مشکل به یک تعمیرکار خبره مراجعه نمایید. 

 

  • مشکل آنتن دهی

یکی دیگر از مهم ترین مشکلاتی که می تواند برای تبلت رخ دهد مشکل پیدا نکردن آنتن و یا مشکل عدم آنتن دهی می باشد. این مشکل نیز می تواند ریشه در عدم آپدیت بودن سیستم داشته باشد. همچنین رجیستر نبودن تبلت، تنظیم نبودن قسمت ستینگ یا تنظیمات مرتبط با آنتن دهی، و همچنین وجود مشکل در اپراتور اینترنت از جمله دلایلی هستند که میتوانند به عدم آنتن دهی منجر شوند.

 

  • سیاه شدن صفحه

سیاه شدن صفحه تبلت نیز مشکل دیگری است که میتواند برای هر تبلتی رخ دهد یکی از رایج ترین دلایل سیاه شدن صفحه یا اسکرین، ویروسی شدن سیستم می باشد. خرابی باتری، عدم نصب بودن آنتی ویروس قوی، و پر شدن بیش از حد حافظه از جمله دلایلی هستند که میتوانند به سیاه شدن صفحه منجر گردند.

 

 

تعمیر تبلت و بعضی از بخش هایی که بیشتر ممکن است در معرض خرابی قرار بگیرند

 

در ادامه مقاله ی تعمیر تبلت، بعضی از قسمت ها و قطعاتی که بیشتر در معرض خرابی قرار خواهند گرفت را ذکر خواهیم کرد.

  • باتری

باتری ها مانند هر وسیله ی دیگری از طول عمر مشخصی برخوردارند و احتمال خراب شدنشان بالاست. البته عوامل دیگری از جمله شارژ نکردن صحیح، استفاده کردن از تبلت زمانی که در شارژ است و... میتوانند از جمله دلایل خراب شدن باتری تبلت باشند.

 

  • اسکرین

اسکرین تبلت یکی از مهم ترین بخش های این دیوایس می باشد. لذا همه گی واقف هستیم که اگر در زمینه ی مراقبت و محافظت از تبلت دقت لازم را به خرج ندهیم ممکن است تبلت از دست ما افتاده و اسکرین آن بشکند.

چنانچه که اسکرین تبلت شما شکست لازم است که برای تعمیر، تبلت تان را نزد یک فرد ماهر ببرید.

 

  • شارژر تبلت

به هر دلیلی ممکن است تبلت شما به درستی شارژ نشود، یکی از دلایل بد شارژ شدن تبلت شما شارژر خراب آن می باشد در صورت بروز چنین مشکلی حتما بایستی یک شارژر سالم را با شارژر قبلی جایگزین کنید.

فقط قبل از انجام این کار یک شارژر دیگر که سازگار با دستگاه باشد را امتحان کرده و مطمئن شوید که مشکل در مورد دیگری نباشد.

 

در این مقاله با موضوع تعمیر تبلت با شما بودیم. و اختصارا موارد را ذکر و توضیح دادیم. امید است که این مقاله برای شما کاربردی و مناسب بوده باشد.

 

تعمیر ساید بای ساید در سراسر کشور در منزل شما

تعمیر ساید بای ساید در سراسر کشور در تمام نمایندگی های مجاز و متخصص انجام می شود. همه نمایندگی های نمایندگی های تعمیر ساید بای ساید در سراسر کشور در زمینه تعمیر همه برند های ساید بای ساید تخصص و مهارت لازم را دارند. اگر ساید بای ساید شما دچار مشکل شد با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید تمامی مراکز در زمینه تعمیر ساید بای ساید در تمام مناطق تهران را مشاهده کنید.

 

تعمیر ساید بای ساید در تهران

جهت درخواست خدمات به سایت تعمیر98 مراجعه فرمایید

https://tamir98.com/

 

یافتن بهترین مرکز تعمیر ساید بای ساید در تهران با سایت تعمیر 98

 تعمیر ساید بای ساید در تهران در تمام نمایندگی های مجاز و متخصص انجام می شود. همه نمایندگی های نمایندگی های تعمیر ساید بای ساید در تهران در زمینه تعمیر همه برند های ساید بای ساید تخصص و مهارت لازم را دارند. اگر ساید بای ساید شما دچار مشکل شد با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید تمامی مراکز در زمینه تعمیر ساید بای ساید در تمام مناطق تهران را مشاهده کنید.

 

تعمیر ساید بای ساید در تهرانhttp://tamir98.com

Find the best side by side repair center in Tehran with 98 repair site

تعمیر ساید بای ساید توسط تکنسین متخصص

 آشپزخانه قلب خانه است. در نگهداری مواد غذایی کمک می کند از این جهت یخچال جزو لوازم خانگی مهم محسوب می شود. اگر دچار مشکل شد کدبانوی خانه با مشکل مواجه می شود. 

بهتر است تعمیر ساید بای ساید توسط تکنسین و تعمیرکار ماهر و مجرب انجام شود. فرقی نمی‌کند که یخچال شما از چه برندی باشد باید دقت کنید که برای تعمیر آن از یک تکنسین متخصص کمک بخواهید. 

مراکز تعمیر ساید بای ساید در تهران برای جلب رضایت و حقوق مشتری از قطعات اصلی استفاده می کنند و همچنین گارانتی قطعات را به مشتریان گرامی ارائه می دهند.

در زیر لیستی از خرابی های رایج ساید بای ساید را برای شما نام می بریم:

  • قسمت بالای یخچال خنک نمی کند.

  • قسمت فریزر برفک می زند.

  • یخچال شما به طور مداوم کار می کند (دستگاه اتومات می کند).

  • فن کنار موتور کار نمی کند.

  • یخچال صدای غیر طبیعی دارد.

  • برد یخچال کار نمی کند.

  • موتور یخچال دچار مشکل شده است.

  • درون ساید بای ساید آب جمع شده است.

  • بوی سوختگی از داخل یخچال می آید.

سایت تعمیر 98 لیستی از تعمیرکاران و تکنسین های متخصص در زمینه تعمیر ساید بای ساید در تهران را به شما معرفی می کند. اگر می خواهید یک مرکز مطمئن در زمینه تعمیر ساید بای ساید در محدوده زندگی خود در تهران پیدا کنید با یک جست و جوی چند دقیقه ای در سایت تعمیر 98 لیستی از بهترین ها را برای شما نمایش می دهد.

تعمیر ساید بای ساید توسط تکنسین متخصص

Side by side repair by an expert technician

 

 

 

تعمیر98 همراه شما

 

تعمیر تصفیه آب در منزل

استفاده از دستگاه تصفیه آب در شهر تهران رواج زیادی دارد. به دلیل استفاده بیش از حد ممکن است دستگاه تصفیه آب دچار مشکل شود. نمایندگی های مجاز بسیاری در زمینه تعمیر تصفیه آب در تهران وجود دارند. مهم نیست در کدام منطقه از تهران هستید می توانید با یا یک جست و جوی ساده در اینترنت به لیستی از معتبر ترین مراکز تعمیر تصفیه آب در تهران دست پیدا کنید.

 

جهت درخواست خدمات به سایت تعمیر98 مراجعه فرمایید

https://tamir98.com/

 

یافتن بهترین مرکز تعمیر تصفیه آب در تهران با سایت تعمیر 98

 

 

یافتن بهترین مرکز تعمیر تصفیه آب در تهران با سایت تعمیر 98

 

 استفاده از دستگاه تصفیه آب در شهر تهران رواج زیادی دارد. به دلیل استفاده بیش از حد ممکن است دستگاه تصفیه آب دچار مشکل شود. نمایندگی های مجاز بسیاری در زمینه تعمیر تصفیه آب در تهران وجود دارند. مهم نیست در کدام منطقه از تهران هستید می توانید با یک جست و جوی ساده در اینترنت به لیستی از معتبر ترین مراکز تعمیر تصفیه آب در تهران دست پیدا کنید.

تعمیر دستگاه تصفیه آب توسط تعمیرکار ماهر

Find the best water purification repair center in Tehran with repair site 98

تعمیر دستگاه تصفیه آب توسط تعمیرکار ماهر

افراد برای جلوگیری از مصرف آب های آلوده در سطح شهر تهران ممکن است از دستگاه تصفیه آب کنند. دستگاه تصفیه آب به دلیل استفاده بیش از حد دچار مشکلات و خرابی بیشتری می شود. اگر دستگاه تصفیه آب شما خراب شد به مراکز معتبر در زمینه تعمیر تصفیه آب در تهران اطلاع دهید. تکنسین و تعمیرکاران در این مراکز تخصص و آشنایی کامل در زمینه تعمیر انواع دستگاه تصفیه آب را دارند.

در اینجا لیستی از انواع خرابی های دستگاه تصفیه آب را برای شما بیان می کنیم:

  • آب خروجی دستگاه قطع شده است.

  • خروج آب با فشار کم انجام می شود.

  • دستگاه نشتی آب دارد.

  • آب تصفیه شده طعم بدی دارد.

  • پمپ آب روشن می‌شود ولی تصفیه نمی شود و خروجی ندارد.

  • پمپ آب خاموش روشن می شود.

  • آب تصفیه شده شیری رنگ است یا حباب های زیادی دارد.

  • دستگاه تصفیه صدای زیادی ایجاد می کند. 

  • آب تصفیه شده بوی نامطبوعی می‌دهد.

  • ممکن است نیاز به تعویض فیلتر داشته باشد.

سایت تعمیر 98 بهترین مراکز رسمی با تکنسین و تعمیرکاران ماهر در زمینه تعمیر تصفیه آب در تهران را به مشتریان گرامی در تهران معرفی می نماید. همچنین سایت تعمیر 98 به بازدید کنندگان این امکان را می دهد که مراکز مطمئن تعمیر دستگاه تصفیه آب در منطقه مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنند. در نتیجه با اطمینان خاطر می توانند دستگاه تصفیه آب خود را به این مراکز بسپارند.

سایت تعمیر 98 بهترین مراکز رسمی با تکنسین و تعمیرکاران ماهر

Water purifier repair by a skilled repairman

 

تعمیر ماکروفر در تهران


تعمیر ماکروفر در تهران باید در نمایندگی های مجاز باشند. ممکن است ماکروفر شما خراب شده باشد و برای تعمیر ماکروفر در تهران در جست و جوی یک تکنسین یا تعمیر کار مجرب هستید. تفاوتی نمی کند که شما در کدام منطقه از شهر تهران زندگی می کنید خراب شدن ماکروفر شما نگرانی ندارد.

 

تعمیر ماکروفر در تهران


یافتن بهترین مرکز تعمیر ماکروفر در تهران با سایت تعمیر 98

https://tamir98.com/
مراکز مجاز تعمیر ماکروفر در تهران (مجوز دار، مجرب) بیش از حد تصور شما وجود دارد. ممکن است ماکروفر شما خراب شده باشد و برای تعمیر ماکروفر در تهران در جست و جوی یک تکنسین یا تعمیرکار مجرب باشید. تفاوتی نمی کند که شما در کدام منطقه از شهر تهران زندگی می کنید خراب شدن ماکروفر شما نگرانی ندارد.

 


 

یافتن بهترین مرکز تعمیر ماکروفر در تهران با سایت تعمیر 98



Microwave oven repair in Tehran


مشکلات رایج خرابی ماکروفر
اگر ماکروفر شما دچار مشکل شد آن را به بهترین مراکز تعمیر ماکروفر در تهران بسپارید. به این نکته توجه داشته باشید که ممکن است خرابی ها جزئی باشند و در محل توسط متخصص تعمیر شود، خرابی هایی مثل قفل شدن در و ... .
از جمله مشکلاتی که ممکن است برای ماکروفر به وجود بیاید به شرح ذیل می باشد: ممکن است در هیچ شرایطی روشن نمی شود. وقتی روشن می کنید سینی ماکروفر چرخش نداشته باشد.ممکن است صدای غیر معمول داشته باشد که بلافاصله باید دستگاه را از برق خارج کنید. ممکن است ماکروفر را روشن کنید و بعد از چند لحظه خاموش شود. یکی از مهم ترین و پرخطر ترین خرابی ها جرقه زدن دستگاه است. اگر روی دستگاه صفحه نمایش پیام PF را نشان دهد یعنی دستگاه خراب است و نیاز به تعمیر دارد. ممکن است صفحه نمایش کار نکند. فن ماکروفر که موتور را خنک می کند صدای ناهنجاری بدهد یا اصلا کار نکند.
این مشکلات توسط تکنسین و تعمیرکار مجرب در مراکز نمایندگی تعمیر ماکروفر در تهران مورد بررسی قرار می گیرد و مشکل به وجود آمده را با دقت رفع می نمایند. این نمایندگی ها دارای مجوز کسب کار هستند و از لوازم یدکی اصل استفاده می نمایند.
مشتریان گرامی تهرانی می توانند از سایت تعمیر 98 بهترین نمایندگی های مجاز تعمیر ماکروفر در تهران و متخصصان مجرب را در زمینه تعمیر لوازم خانگی در محدوده مورد نظر خود را پیدا کنند.
 

مشکلات رایج خرابی ماکروفر


Troubleshooting and repairing the microwave